سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]

نی نامه - ناگفته های من

Powerd by: Parsiblog ® team.
نی نامه(سه شنبه 86 آبان 29 ساعت 5:11 عصر )
       ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته

                          از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

                           امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم     

                            شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

                            خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

                            باید شود هویدا امشب دلم گرفته

                       گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است

    فردا به چشم اما امشب دلم گرفته                               

                           

 


» عباس زمانی
»» حرف تنهایی ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
..::او خواهد آمد::..
..::بشارت::..
زندگی
نی نامه

بازدیدهای امروز: 11  بازدید
بازدیدهای دیروز: 0  بازدید
مجموع بازدیدها: 1895  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

نی نامه - ناگفته های من
عباس زمانی
فردی با حرف های نا گفته بسیار و بی توجه به حواشی
» اشتراک در خبرنامه «